Kampania dla MGD – GMW (Maspex)
Sytuacja wyjściowa Firma MGD – GMW (Maspex) stworzyła stronę uwielbiam.pl, wspierającą pasję gotowania. Cel Kampanii Promocja strony uwielbiam.pl. Grupa docelowa Kobiety w wieku produkcyjnym. Idea Poprzez udostępnienie strony z przepisami firma wspiera pasję...
Kampania „Mamo, Tato, wolę wodę” – Żywiec Zdrój (na zlecenie MediaCom)
Żywiec Zdrój wystartował z kolejną odsłoną akcji „Mamo, Tato, wolę wodę”, która jest pionierskim projektem stworzonym przez pedagogów, psychologów i dietetyków dziecięcych oraz rodziców, którego celem jest wykształcenie u dzieci dobrych nawyków żywieniowych. Postawiono nowy serwis kierowany zarówno do rodziców, jak i do dzieci, na którym rodzice mogli poczytać o zaletach picia wody przez dzieci, natomiast najmłodsi mogli zagrać w ciekawe gry.
List do Mikołaja – Mattel
Firma Mattel stworzyła specjalny serwis internetowy „Fabryka Świętego Mikołaja” , gdzie dzieci miały możliwość napisania listu do Świętego Mikołaja i wybrania wymarzonych prezentów (www.listdomikolaja.pl). Cel kampanii: Promocja produktów Mattel jako idealnych zabawek na prezenty mikołajkowe i świąteczne oraz poinformowanie o loterii, w której można wygrać samochód lub worek prezentów – zabawki Mattel.
Kampania filmu „Zaplątani” – CD Project
Firma CD Projekt Sp. z o.o. wydała kolejny film na DVD przeznaczony dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Zaplątani ( produkcja Disney). Dystrybutor dysponował produktami promocyjnymi oraz materiałami elektronicznymi, takimi jak kolorowanki z bohaterami, wywiady, instrukcje przygotowania fryzur.
Nasza aktywna rodzinka – Kampania Nintendo
Firma Nintendo umacnia pozycję na rynku Polskim, w szczególności nacisk kładąc na konsole 3 DS. Cel Kampanii: Kampania wizerunkowa – budowanie wizerunku produktów Nintendo jako zdrowej rozrywki dla całej rodziny, produktu dla rodzin dynamicznych, aktywnych, lubiących wyzwania i przygodę.