Sytuacja wyjściowa

Firma MGD – GMW (Maspex) stworzyła stronę uwielbiam.pl, wspierającą pasję gotowania.

Cel Kampanii

Promocja strony uwielbiam.pl.

Grupa docelowa

Kobiety w wieku produkcyjnym.

Idea

Poprzez udostępnienie strony z przepisami firma wspiera pasję gotowania. Użytkownicy dzielą się tam kulinarnymi doświadczeniami oraz własnymi przepisami – tworząc autorską, kulinarną książkę kucharską.

Przebieg

1 tydzień2 tydzień3 tydzień4 tydzień
Wstęp dedykowany
Tapeta
Rectangle
ArtykułArtykułArtykułArtykuł

W trakcie trwania 4-tygodniowej kampanii prowadzone były różnorodne działania, które miały wypromować stronę Klienta, a jednocześnie nie zmęczyć czytelnika.

Zaczęliśmy kampanię od zamieszczenia Wstępu dedykowanego na stronie głównej portalu, który kierował użytkowników bezpośrednio na serwis Klienta przez okres 1 tygodnia. Kolejną zastosowaną formą była klikalna tapeta, zamieszczona również na okres 1 tygodnia, stargetowana na Strefę Rodzica.

Na ostatnie 2 tygodnie kampanii na całym serwisie pojawił się rectangle, również kierujący na serwis Klienta.
Dodatkowo na portalu został zamieszczony artykuł, przypominający czytelnikom o promowanym serwisie.

Efekty

Ponad 6 000 użytkowników unikalnych zostało przekierowanych na stronę Klienta.