Sytuacja wyjściowa
Firma MGD – GMW (Maspex) stworzyła stronę uwielbiam.pl, wspierającą pasję gotowania.
Cel Kampanii
Promocja strony uwielbiam.pl.
Grupa docelowa
Kobiety w wieku produkcyjnym.
Idea
Poprzez udostępnienie strony z przepisami firma wspiera pasję gotowania. Użytkownicy dzielą się tam kulinarnymi doświadczeniami oraz własnymi przepisami – tworząc autorską, kulinarną książkę kucharską.
Przebieg
1 tydzień | 2 tydzień | 3 tydzień | 4 tydzień |
---|---|---|---|
Wstęp dedykowany | |||
Tapeta | |||
Rectangle | |||
Artykuł | Artykuł | Artykuł | Artykuł |
W trakcie trwania 4-tygodniowej kampanii prowadzone były różnorodne działania, które miały wypromować stronę Klienta, a jednocześnie nie zmęczyć czytelnika.
Zaczęliśmy kampanię od zamieszczenia Wstępu dedykowanego na stronie głównej portalu, który kierował użytkowników bezpośrednio na serwis Klienta przez okres 1 tygodnia. Kolejną zastosowaną formą była klikalna tapeta, zamieszczona również na okres 1 tygodnia, stargetowana na Strefę Rodzica.
Na ostatnie 2 tygodnie kampanii na całym serwisie pojawił się rectangle, również kierujący na serwis Klienta.
Dodatkowo na portalu został zamieszczony artykuł, przypominający czytelnikom o promowanym serwisie.
Efekty
Ponad 6 000 użytkowników unikalnych zostało przekierowanych na stronę Klienta.